Hogyan indulj, mikor regisztrálj a Travian világában?



  
       Minthogy egy szerver, vagyis egy világ csak egy adott időben jön létre, és csak egy adott ideig létezik, ezért nagyon nagy tényező az idő. Olyan világba, amely már 30-40 napja létezik, már csak kevés sikerrel indulhatunk. Persze, aktív játékkal, azért így is komoly játékosunk lehet a szerver végére, de folyamatos lemaradásban lesz részünk. Tehát egyetlen megoldás, hogy időben kell egy világba regisztrálni. A profi játékosok, már előregisztrálnak egy adott világba már annak megindulása előtt. Részemről ezt csak a valóban profiknak ajánlom. Ugyanis a kezdeti csaták, a verseny a megmaradásért,  a fejlődésért, ezeken a központi 0/0 koordinátákhoz közel lesz a legkiélezettebb. És a későbbi játékban is ezekre a helyekre érkezik a legtöbb támadás. Egy kezdő játékosnak inkább azt tanácsolom a szerver indulása után néhány nappal kezdje el a játékot, ekkor már kicsit távolabb kerül a legveszélyesebb zónától. Azonban ez a késleltetett regisztráció ne haladja meg a 12 napot. Ekkor már az előregisztráltaknak több falujuk is van akár három is. Speed szervereken több is lehet.
       A késleltettet regisztráció, több téren is előnyt kovácsolhat nekünk. Egyrészt emelkedik a kezdővédelem időtartama, tehát hosszabb idő áll rendelkezésünkre, hogy felkészüljünk a kezdeti harcok ellen. Másodsorban pedig kialakulóban vannak a csapatok, körülbelül látszik már ilyenkor melyik klánhoz lesz majd érdemes csatlakoznunk. Az erős játékosok még pár napig ilyenkor a legtöbb energiát egymásra pazarolják., mi pedig észrevétlen készülődhetünk.
       Tehát kezdőként a világ indulása után 5 nappal regisztrálj, ha teljesen kezdő vagy válaszd a gall népet. Egyszerűen azért, mert ők a legjobb védők. A támadók utálják őket.
      A komoly támadót ismeretlenül is felismered: Ő germán 99%-ban. Míg a gall nép, védőnek született, a germán alapból támadónak. Egy támadót irányítani nagyon komoly feladat, csak akkor kezdj bele, ha valóban rá tudod szánni az időt! Hiszen egész játék alatt, ők lesznek a célpontok, és ők lesznek az aktívabbak is.
     Az indulás azonban egyforma mindenkinek.
     Fontos, hogy ne fejlessz hülyeségeket kezdetben.
     Első lépés, hogy megalapozd a falud termelését, a tárakat (raktár, magtár) csak a szükséges szintekig emeld közben, hogy beférjen a fejlesztések igénye szerinti nyersanyag. Ez kb. a 10. szint ennél nagyobbra jó ideig nincs szükséged. De a kb. 8as, raktár, és a 7es magtár elég lesz  Különösen, ha valóban aktív vagy, hiszen akkor nem lesz felesleges nyersanyagod.. Igyekezz jobban fejlődni, mint a szomszédod. Ők lesznek az első ellenfeleid! A Travian-ban nincs jószomszédi viszony, de legalábbis ritka, mint a fehér holló. Különösen, ha nem kell majd költözködnöd! Akkor a 10x10ben mindenki ellenfél! Le kell őket győznöd!
    Na de lépjünk tovább! Eddig itt tartunk:
-         Regisztráltál 5 nappal a világ indulása után, új játékosként, aki még nincs teljesen otthon a Travian világában.
-         Feltehetően gall népet választottál
-         Először követed a segítő embered küldetéseit, majd a termelésed kiépítése a legfontosabb

   Mivel a kezdővédelemnek gyorsan vége szakad, ekkor elkezded kiépíteni a rejtekhelyet, kb. eddigre meg kell, hogy legyen a főépületed is legalább 5. szinten, ennél egyenlőre nem is kell több. Rejtekhelyet 1et legalább építs ki 10. szintre. Gallként ekkor 2000 nyersanyagig eltudod rejteni a termelésed. Vigyázz, a germánok belenyúlnak a rejtekbe is 30%-ot ez az ő előnyük. A tiéd pedig a csapdakészítő! Építs csapdát néhány szintet. Ezt is utálják a támadók.  Néhányan ettől majd dühösek is lesznek de sebaj. Szóval a kezdővédelem lejárta előtt rejteket húzol, csapát építesz. Ha ezek megvannak jöhet a fal építése. És ami fontos, se egységet ne hagyj bent éjszakára se, nyersanyagot. Legokosabb ha éjjelente is felkelsz 1-2-3 óránkét és bekukkantasz minden rendben van-e.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése