Minthogy egy szerver, vagyis egy világ
csak egy adott időben jön létre, és csak egy adott ideig létezik, ezért nagyon
nagy tényező az idő. Olyan világba, amely már 30-40 napja létezik, már csak
kevés sikerrel indulhatunk. Persze, aktív játékkal, azért így is komoly
játékosunk lehet a szerver végére, de folyamatos lemaradásban lesz részünk.
Tehát egyetlen megoldás, hogy időben kell egy világba regisztrálni. A profi
játékosok, már előregisztrálnak egy adott világba már annak megindulása előtt.
Részemről ezt csak a valóban profiknak ajánlom. Ugyanis a kezdeti csaták, a
verseny a megmaradásért, a fejlődésért, ezeken
a központi 0/0 koordinátákhoz közel lesz a legkiélezettebb. És a későbbi
játékban is ezekre a helyekre érkezik a legtöbb támadás. Egy kezdő játékosnak
inkább azt tanácsolom a szerver indulása után néhány nappal kezdje el a
játékot, ekkor már kicsit távolabb kerül a legveszélyesebb zónától. Azonban ez
a késleltetett regisztráció ne haladja meg a 12 napot. Ekkor már az
előregisztráltaknak több falujuk is van akár három is. Speed szervereken több
is lehet.
A késleltettet regisztráció, több téren
is előnyt kovácsolhat nekünk. Egyrészt emelkedik a kezdővédelem időtartama,
tehát hosszabb idő áll rendelkezésünkre, hogy felkészüljünk a kezdeti harcok
ellen. Másodsorban pedig kialakulóban vannak a csapatok, körülbelül látszik már
ilyenkor melyik klánhoz lesz majd érdemes csatlakoznunk. Az erős játékosok még
pár napig ilyenkor a legtöbb energiát egymásra pazarolják., mi pedig
észrevétlen készülődhetünk.
Tehát kezdőként a világ indulása után 5
nappal regisztrálj, ha teljesen kezdő vagy válaszd a gall népet. Egyszerűen azért,
mert ők a legjobb védők. A támadók utálják őket.
A komoly támadót ismeretlenül is
felismered: Ő germán 99%-ban. Míg a gall nép, védőnek született, a germán
alapból támadónak. Egy támadót irányítani nagyon komoly feladat, csak akkor
kezdj bele, ha valóban rá tudod szánni az időt! Hiszen egész játék alatt, ők
lesznek a célpontok, és ők lesznek az aktívabbak is.
Az indulás azonban egyforma mindenkinek.
Fontos, hogy ne fejlessz hülyeségeket
kezdetben.
Első lépés, hogy megalapozd a falud
termelését, a tárakat (raktár, magtár) csak a szükséges szintekig emeld közben,
hogy beférjen a fejlesztések igénye szerinti nyersanyag. Ez kb. a 10. szint
ennél nagyobbra jó ideig nincs szükséged. De a kb. 8as, raktár, és a 7es magtár
elég lesz Különösen, ha valóban aktív
vagy, hiszen akkor nem lesz felesleges nyersanyagod.. Igyekezz jobban fejlődni,
mint a szomszédod. Ők lesznek az első ellenfeleid! A Travian-ban nincs
jószomszédi viszony, de legalábbis ritka, mint a fehér holló. Különösen, ha nem
kell majd költözködnöd! Akkor a 10x10ben mindenki ellenfél! Le kell őket
győznöd!
Na de lépjünk tovább! Eddig itt tartunk:
-
Regisztráltál 5 nappal a világ
indulása után, új játékosként, aki még nincs teljesen otthon a Travian
világában.
-
Feltehetően gall népet
választottál
-
Először követed a segítő embered
küldetéseit, majd a termelésed kiépítése a legfontosabb
Mivel a kezdővédelemnek gyorsan vége szakad,
ekkor elkezded kiépíteni a rejtekhelyet, kb. eddigre meg kell, hogy legyen a
főépületed is legalább 5. szinten, ennél egyenlőre nem is kell több. Rejtekhelyet
1et legalább építs ki 10. szintre. Gallként ekkor 2000 nyersanyagig eltudod
rejteni a termelésed. Vigyázz, a germánok belenyúlnak a rejtekbe is 30%-ot ez az
ő előnyük. A tiéd pedig a csapdakészítő! Építs csapdát néhány szintet. Ezt is utálják
a támadók. Néhányan ettől majd dühösek
is lesznek de sebaj. Szóval a kezdővédelem lejárta előtt rejteket húzol, csapát
építesz. Ha ezek megvannak jöhet a fal építése. És ami fontos, se egységet ne
hagyj bent éjszakára se, nyersanyagot. Legokosabb ha éjjelente is felkelsz
1-2-3 óránkét és bekukkantasz minden rendben van-e.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése